Juridic


Politica de Confidentialitate Saloanele Magic

 

1. Informatii despre Magic Smart Grup
1.1. Acest regulament referitor la gestionarea datelor cu caracter personal este detinut firma Magic Smart Grup SRL, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/9408/2014, CIF RO33472999 emite principiile de prelucrare a informatiilor personale ale vizitatorilor paginii de internet www.saloanelemagic.ro, mai cu seama a utilizatorilor înregistrati, si a clientilor Magic Smart Grup SRL, care beneficiaza de servicii in cadrul locatiilor Magic Smart Grup SRL.
1.2. Magic Smart Grup SRL este raspunzator de prelucrarea datelor cu caracter personal în calitate de administrator si determina scopul si mijloacele prin care vor fi procesate datele cu caracter personal.

2. Ce fel de date personale prelucram?
2.1. Datele furnizate de clienti. La Magic Smart Grup SRL, prelucram datele personale ale utilizatorilor si clientilor nostri. Acestea, sunt datele personale furnizate în timpul înregistrarii la newsletterul Magic Smart Grup SRL, pe site-ul www.saloanelemagic.ro, sau datele furnizate in cadrul locatiilor noastre, pentru a putea crea contul de client. Datele solicitate sunt: Nume, Prenume, data nasterii, numarul de telefon si adresa de email.
2.2. Datele personale de pe Facebook. Daca utilizati pagina de socializare Facebook, veti permite accesul firmei Magic Smart Grup SRL la profilul dvs. public, data nasterii, locatia curenta si adresa de e-mail. Din profilul dvs. public de pe Facebook, fac parte si numele si prenumele dvs., fotografia de profil, categoria de vârsta, sexul si alte informatii publice, în functie de cum v-ati setat profilul.
2.3. Datele obtinute prin cookie-uri. Pentru a eficientiza campaniile de publicitate si pentru a îmbunatati si ofertele de produse si servicii, Magic Smart Grup SRL utilizeaza informatii despre serviciile solicitate de clientii nostri. Daca v-ati activat si v-ati acordat consimtamântul pentru utilizarea cookie-urilor în browserul dvs., Magic Smart Grup SRL va achizitiona date despre vizitele pe site-urile web, paginile vizualizate si alte activitati efectuate pe adresa noastra web.
2.4. Magic Smart Grup SRL nu colecteaza si nu prelucreaza alt gen de date personale, cum ar fi cele cu caracter sensibil, de exemplu, starea dvs. de sanatate, etnie sau religie, samd.

3. În ce scopuri va procesam datele cu caracter personal?
3.1. Numele si prenumele, data nasterii, numarul de telefon si adresa de email, va sunt preluate si procesate, pentru a va putea crea contul de client. Contul de client este realizat, pentru a beneficia de bonusurile de fidelitate, pentru a putea beneficia de discountul aniversar si pentru a putea fi notificat pe email si prin sms de ofertele noastre.
3.2. Pentru a va putea verifica punctele de fidelitate si pentru a va putea prezenta ofertele de servicii de care dispunem sau alte notificari importante, Clientii sau Utilizatorii pot descarca aplicatia mobila Magic Salon, disponibila atat in Google Play, cat si in App Store. Pentru a se conecta, Clientul sau Utilizatorul trebuie sa  introduca in aplicatie un cod unic de identificare, corelat contului de client. Pe acesta il poate obtine din cadrul Locatiilor Magic Smart Grup SRL.
Notificarile le veti primi pe baza unui consimtand total voluntar, pe care il puteti retrage oricand, specificandu-ne printr-un sms pe numarul de telefon: +40786723486 ca nu doriti sa mai primiti alterte in aplicatia mobila.
3.3. Pentru a putea prezenta oferta de servicii de care dispune, sau pentru a trimite notificari privind programarile, sau alte informatii de interes, Magic Smart Grup SRL se foloseste de numarul de telefon, pentru a trimite notificari ocazionale prin SMS sau mesaje vocale. 
Magic Smart Grup va permite sa va dezabonati în orice moment sau si va opune si unei astfel de procesari. Clientii care se înregistreaza dupa intrarea în vigoare regulamentului Magic Smart Grup, pot primi mesaje comerciale pe baza unui consimtamânt, total voluntar.
Va puteti retrage consimtamântul în orice moment, specificandu-ne prin sms pe numarul de telefon: +40786723486 ca nu doriti sa mai primiti alterte. Daca va retrageti consimtamântul, nu vom mai procesa datele dvs. în scopul trimiterii de comunicari.
3.4. Pentru a face publica oferta serviciilor Magic Smart Grup SRL si pentru promovarea ofertei Magic Smart Grup SRL, se utilizeaza în principal o adresa de e-mail pentru comunicare. În acest caz, procesarea se bazeaza numai pe consimtamântul, dvs., care este în întregime voluntar.
Daca doriti sa nu mai primiti newsletterele noastre, va puteti dezabona oricand doriti, accesand link-ul de dezabonare gasit in newsletterul nostru.
Va puteti inregistra oricand sa primiti notificarile Magic Smart Grup SRL, accesand site-ul nostru www.saloanelemagic.ro, rubrica newsletter si sa completati numele si adresa dvs de email.
3.5. Pentru o mai buna orientare a publicitatii si promovarii MAGIC SMART GRUP SRL se ocupa de datele privind vizitele pe site-uri, serviciile vizionate si alte activitati desfasurate pe alte site-uri, atunci când utilizeaza cookie-uri. Procesarea este posibila doar pe baza consimtamântului dvs. cu privire la utilizarea cookie-urilor corespunzatoare. Acest consimtamânt este în întregime voluntar. De regula, pe baza datelor de mai sus, MAGIC SMART GRUP SRL achizitioneaza statistici, analize si rapoarte privind comportamentul utilizatorilor site-urilor web. Pe baza acestora, MAGIC SMART GRUP SRL poate directiona mai bine reclamele catre utilizatorii interesati, poate personaliza continutul paginii web cu ceea ce va intereseaza cu adevarat, si cu ceea ce cautati sau de ce sunt interesati în general grupuri mai largi de utilizatori. În acest caz, prelucrarea datelor cu caracter personal este de obicei automatizat.
3.6. Pentru a va putea inregistra o programare, colegele noastre va vor solicita numele si numarul de telefon. Pe baza acestor informatii, va fi realizata programarea dvs si astfel va vom putea contacta pentru a confirma prezenta.

4. Anularea consimtamântului si anularea primirea comunicatelor sau mesajelor MAGIC SMART GRUP SRL
4.1. Comunicatele companiei. Utilizatorii si clientii MAGIC SMART GRUP SRL se pot dezabona în orice moment de la primirea comunicatelor:

  • dând click pe link-ul regasit în fiecare comunicat în partea de jos; sau
  • trimitându-va dezacordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal la MAGIC SMART GRUP SRL la adresa de e-mail marketing@saloanelemagic.ro sau prin intermediul altor contacte enumerate în aceste regulament.

Cookie-urile. Daca doriti sa dezactivati stocarea cookie-urilor, puteti schimba setarile direct în browser-ul dvs.. Daca dezactivati stocarea cookie-urilor de la MAGIC SMART GRUP SRL, este posibil ca unele parti ale site-ului sa nu functioneze corect.


5. Cine are acces la datele personale?
5.1. În primul rând, datele personale sunt prelucrate de catre MAGIC SMART GRUP SRL si de catre personalul sau. Toate persoanele care au acces la datele cu caracter personal sunt obligate sa pastreze confidentialitatea si acest angajament continua chiar si dupa ce s-a încheiat colaborarea cu MAGIC SMART GRUP SRL.
5.2. MAGIC SMART GRUP SRL gestioneaza, de asemenea, prelucrarea datelor cu caracter personal în calitate de administrator, cum ar fi în calitate de procesor. Procesor înseamna orice entitate care prelucreaza datele personale pentru MAGIC SMART GRUP SRL în scopurile si modalitatile specificate de MAGIC SMART GRUP SRL.
Daca consimtamântul dvs. este necesar pentru procesare, transferam datele numai procesatorilor daca v-ati dat acordul. Oferim spre procesare doar datele absolut necesare pentru a îsi putea îndeplini rolul serviciilor lor. Printre cei care va proceseaza datele se afla:

  • Google LLC (sistem pentru marketing on-line)
  • MailChimp. (sistem pentru trimiterea e-mailurilor/ newsletterelor)
  • Facebook, Inc. (sistem pentru marketing on-line)
  • Telekom  (sistem pentru marketing on-line si pentru telecomunicatii)
  • Expressoft (sistem pentru facturare si marketing on-line)
  • Medialine (sistem pentru programari online).

6. Care este durata de procesare a datelor personale?
6.1. Comunicarile sunt trimise utilizatorilor atât timp cât acest lucru este acceptat de catre client. Acestea sunt trimise pâna când clientul se dezaboneaza sau pâna când îsi exprima dezaprobarea în ceea ce priveste prelucrarea datelor personale în acest scop. Cu toate acestea, comunicarile sunt trimise timp de maxim 10 ani. Magic Smart Grup SRL cere apoi un nou consimtamânt.
6.2. Datele obtinute în scopuri de marketing prin intermediul cookie-urilor sunt procesate de Magic Smart Grup pe durata consimtamântului dvs. pentru utilizarea cookie-urilor, adica atâta timp cât veti permite stocarea cookie-urilor în browserul dvs. sau pâna când va veti exprima dezaprobarea în ceea ce priveste prelucrarea datelor personale în acest scop.
6.4. Prelucrarea ulterioara a datelor cu caracter personal în plus fata de aceste termene limita este efectuata de MAGIC SMART GRUP SRL numai daca este necesara îndeplinirea obligatiilor care decurg din regulamentul MAGIC SMART GRUP SRL.

7. Ce drepturi aveti?
7.1. În legatura cu prelucrarea datelor dvs. personale, puteti sa contactati MAGIC SMART GRUP SRL si sa o solicitati:

  • Informatii privind datele dvs. cu caracter personal, ce au fost prelucrate de MAGIC SMART GRUP cu privire la scopul si natura prelucrarii datelor cu caracter personal, inclusiv informatii despre potentialii beneficiari ai datelor cu caracter personal, în afara MAGIC SMART GRUP SRL. Informatiile generale privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt mentionate în aceste regulament.
  • Accesul la datele pe care le-ati furnizat catre MAGIC SMART GRUP SRL, fie în timpul înregistrarii, fie în timpul lansarii unei programari. Daca se exercita acest drept, MAGIC SMART GRUP SRL va va confirma daca si care date personale sunt prelucrate si, daca este cazul, va vor fi puse toate la dispozitie, împreuna cu informatiile despre prelucrarea acestora.
  • Corectarea datelor cu caracter personal, în cazul în care acestea sunt inexacte sau incomplete.
  • Justificarea si eliminarea unei stari defectuoase (cum ar fi blocarea, corectarea, completarea sau stergerea datelor personale) daca considerati ca  MAGIC SMART GRUP SRL proceseaza date cu caracter personal ce contravine protectiei vietii personale sau încalcând reglementarile legale.
  • stergerea datelor cu caracter personal (asa-numitul drept de a fi uitat) sau prelucrarea limitata a acestora, în cazul în care acestea nu mai sunt necesare în aceste scopuri sau dac? MAGIC SMART GRUP SRL nu mai are un motiv legitim de a procesa date cu caracter personal, inclusiv în cazurile în care nu sunteti de acord cu prelucrarea ulterioara. În îndeplinirea acestor conditii, MAGIC SMART GRUP SRL va va sterge total sau partial datele.
  • Transferarea datelor personale prelucrate automatizate obtinute prin consimtamântul dvs. de la MAGIC SMART GRUP SRL catre o alta entitate în care MAGIC SMART GRUP SRL transmite dvs. sau unui alt administrator la alegerea dvs. datele dvs. personale într-un format utilizat în mod obisnuit.

7.2. În plus, clientii MAGIC SMART GRUP SRL pot contesta prelucrarea datelor cu caracter personal în cazul trimiterii de comunicari irelevante sau a unor evaluari a preferintelor de cumparare, în baza carora MAGIC SMART GRUP SRL va înceta imediat prelucrarea datelor cu caracter personal în aceste scopuri.

8. Securitatea datelor
8.1. MAGIC SMART GRUP SRL este responsabil de securitatea datelor dvs. Manipularea datelor cu caracter personal este în deplina conformitate cu legislatia în vigoare, inclusiv cu Politica generala de confidentialitate (GDPR). MAGIC SMART GRUP pune mare pret pe securitatea din punct de vedere tehnic si organizational când prelucreaza date cu caracter personal.
8.2. Toate datele cu caracter personal în forma electronica sunt stocate în baze de date si sisteme accesibile numai persoanelor care au nevoie sa dispuna direct de aceste date cu caracter personal în scopurile specificate în aceste reguli si numai în masura în care acest lucru este necesar. Accesul la aceste date personale este protejat printr-o parola si un firewall. Securitatea datelor personale este testata în mod regulat de MAGIC SMART GRUP SRL si îmbunatatind continuu protectia.

9. Contact
9.1. Daca aveti orice fel de nelamurire referitoare la procesarea datelor personale sau în cazul în care considerati ca vi s-au încalcat drepturile, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail: data.protection@saloanelemagic.ro sau la numarul de telefon: +40786723486
 
10. Valabilitate
10.1. Acest regulament intra în vigoare începând cu 25.05.2018.

11. Locatii
Regulamentul se aplica in cadrul tuturor locatiilor MAGIC SMART GRUP SRL:

  • Magic Salon Berceni - Sos. Oltenitei, 140, Bucuresti, Sector 4;
  • Magic Salon Rahova - Sos. Alexandriei, Nr 90, Bucuresti, Sector 5;
  • Magic Salon Pantelimon - Sos. Pantelimon, Nr 91, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Dristor - Bvd. Camil Ressu, Nr 8, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Militari - Bvd. Iuliu Maniu, Nr 59, Bucuresti, Sector 6;
  • Magic Salon Otopeni - 23 August, Nr 1, Otopeni, Judetul Ilfov;
  • Magic Salon Drumul Taberei - Str Brasov, Nr 24, Bucuresti, Sector 6;
  • Magic Salon VictorieI - Sos Nicolae Titulescu, Nr 81-87, Bucuresti, Sector 1;
  • Magic Salon Titan - Bvd. 1 Decembrie 1918,  Nr 41, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Baneasa - Bvd. Aerogarii, Nr 2-8, Bucuresti, Sector 1;
  • Magic Salon Lacul Tei - Bvd. Lacul Tei, Nr 121, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Vitan - Calea Vitan, Nr. 8A, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Diham - Blvd. Basarabia, Nr 55, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Dorobanti - Sos. Stefan Cel Mare, Nr 1, Sect 1;
  • Magic Salon Calea Calarasi - Calea Calarasi, Nr 172, Sect 3;
  • Magic Salon Mihai Bravu - Sos. Mihai Bravu Nr 292, bloc 5, parter,Sect 3;

 
Administrator:
Dragos Muller

 

Regulament Oficial Ponturi

 

Art 1. Organizatorul

 

Organizatorul este compania SC Magic Smart Grup SRL, cu sediul în Bucuresti, Str. Serg. Nutu Ion, nr.27, sector 5, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comerțului cu nr. J40/9408/2014, CIF RO33472999.



Art 2. Participanti
De aceasta campanie beneficiaza orice persoana cu aplicatia mobila Saloanele Magic instalata.



Art 3. Locatii

Programul este valabil doar in cadrul locatiilor Organizatorului:

  • Magic Salon Berceni - Sos. Oltenitei, 140, Bucuresti, Sector 4;
  • Magic Salon Rahova - Sos. Alexandriei, Nr 90, Bucuresti, Sector 5;
  • Magic Salon Pantelimon - Sos. Pantelimon, Nr 91, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Dristor - Bvd. Camil Ressu, Nr 8, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Militari - Bvd. Iuliu Maniu, Nr 59, Bucuresti, Sector 6;
  • Magic Salon Otopeni - 23 August, Nr 1, Otopeni, Judetul Ilfov;
  • Magic Salon Drumul Taberei - Str Brasov, Nr 24, Bucuresti, Sector 6;
  • Magic Salon VictorieI - Sos Nicolae Titulescu, Nr 81-87, Bucuresti, Sector 1;
  • Magic Salon Titan - Bvd. 1 Decembrie 1918,  Nr 41, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Baneasa - Bvd. Aerogarii, Nr 2-8, Bucuresti, Sector 1;
  • Magic Salon Lacul Tei - Bvd. Lacul Tei, Nr 121, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Vitan - Calea Vitan, Nr. 8A, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Diham - Blvd. Basarabia, Nr 55, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Dorobanti - Sos. Stefan Cel Mare, Nr 1, Sect 1;
  • Magic Salon Calea Calarasi - Calea Calarasi, Nr 172, Sect 3;
  • Magic Salon Mihai Bravu - Sos. Mihai Bravu Nr 292, bloc 5, parter,Sect 3;

 

Art 4. Campanie

Campania se adreseaza exclusiv persoanelor prevazute in articolul 2.
Pontul reprezinta un serviciu, un pachet de servicii sau un produs, la un pret redus.
Ponturile pot fi achizitionate din aplicatia mobila Saloanele Magic, disponibila atat in Google Play, cat si in App Store.
Acestea se gasesc in meniul principal al aplicatiei, in butonul de sus, denumit Ponturi, unde sunt prezente numeroase servicii, pachete de servicii, produse sau pachete de sanse la preturi cu discounturi foarte mari.

In cadrul fiecarui Pont sunt mentionate urmatoarele detalii: serviciul/iile/ produsul, numele salonului. perioada de valabilitate in care pontul este duspinibil.

Ponturile sunt achizitionate astfel: beneficiarul trebuie sa selecteze butonul "Cumpara" din cadrul Pontului dorit, sa isi completeze datele cardului si sa finalizeze tranzactia.

Datele cardului vor fi completate doar prima oara cand va fi achizitionat un pont, urmand sa ramana stocate, astfel incat, la urmatoarea tranzactie, ponturile vor fi achizitionate instant, fara a mai fi necesara completarea datelor cardului.

Compania SC Magic Smart Grup SRL stocheaza urmatoarele date personale ale clientului: Nume, Prenume, numar telefon, data nasterii, adresa de email. Toate acestea sunt stocate doar in contul personal al clientului si Compania le foloseste exclusiv prin acceptul si dorinta lui de a achizitiona Ponturile. Aceste informatii nu sunt folosite, sub nicio forma, cu alte scopuri.

Compania nu stocheaza direct nicio informatie cu privire la cardurile clientilor sai.

Orice fel de plata este procesata de NETOPIA, o platforma decicata procesarii platilor, si la orice tranzactie realizata de Clienti, acestora le este furnizat un token.

Ponturile sunt de mai multe tipuri:

Pont Produs

In cazul in care clientul achizitioneaza un Pont cu un produs, acesta trebuie ridicat din cadrul salonului in care acesta a fost asignat in maxim 7 zile (locatia de unde poate fi ridicat se poate vedea in detaliile pontului). Produsul nu se trimite prin curier, se ridica personal.
In cazul in care produsul nu este conform descrierii sau din orice alt motiv intemeiat nu se mai doreste, se poate returna contravaloarea lui in puncte de fidelitate in cont.

Pont Serviciu sau Pachete Servicii

Ponturile cu Servicii sau Pachete de Servicii au asignata doar locatia in care sunt valabile. Este setata o perioada de valabilitate, iar programarea se va face in functie de disponibilitatea din acea perioada.

Detaliile ponturilor nu pot fi modificate, iar contravaloarea acestora nu poate fi returnata. Asadar, persoanele care le achizitioneaza si, din orice motiv nu se prezinta la programare, nu vor primi inapoi contravaloarea pontului achizitionat.

 

Art. 5 Durata

Perioada valabilitatii PONTURILOR este nelimitata, incepand cu data de 14.05.2019.

Art. 6 Conditii de validitate

Pentru a beneficia de PONTURI, beneficiarul trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii:

a) Participantul trebuie sa indeplineasca conditiile de la Art. 2

b) In cazul in care beneficiarul este clientul Organizatorului, acesta trebuie sa se inregistreze in aplicatie cu ajutorul codului unic de identificare. Acesta il poate obtine atat din salon, cat si din mediul online: chatul din aplicatie/ chatul de pe site/ facebook/ instagram/ email etc.

c) In cazul in care beneficiarul nu este client Magic, acesta se poate inregistra, completand un formular cu: numele si prenumele, numarul de telefon si adresa de email. Pe email va primi o cheie de activare, cu ajutorul careia se va putea inregistra in aplicatie si va putea achizitiona Ponturi.

 

Art. 8 – Alte Clauze

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pe durata existentei PONTURILOR, fara o notificare prealabila. Varianta modificata va fi adusa la cunostinta clientilor prin afisare pe site-ul www.saloanelemagic.ro.

Pentru orice alte informatii sau nelamuriri puteti contacta Departamentul Marketing la adresa de e-mail: marketing@saloanelemagic.ro.
Prezentul Regulament este pus gratuit la dispozitia clientilor la cererea acestora in salon.


ADMINISTRATOR,

Dragos Muller

 

 

Regulamentul campaniei "Vino la noi cu Uber, Bolt, Black Cab, FreeNow sau Yango si iti platim 25% din cursa!"


Organizatorul este compania SC Magic Smart Grup SRL, cu sediul în Bucuresti, Str. Serg. Nutu Ion, nr.27, sector 5, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comerțului cu nr. J40/9408/2014, CIF RO33472999.

 

Art 2. Participanti

Campania promotionala este valabila clientilor Organizatorului din punctele de lucru stabilite la Art. 3.

 

Art 3. Locatii

Programul este valabil doar in cadrul locatiilor Organizatorului:

  • Magic Salon Berceni - Sos. Oltenitei, 140, Bucuresti, Sector 4;
  • Magic Salon Rahova - Sos. Alexandriei, Nr 90, Bucuresti, Sector 5;
  • Magic Salon Pantelimon - Sos. Pantelimon, Nr 91, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Dristor - Bvd. Camil Ressu, Nr 8, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Militari - Bvd. Iuliu Maniu, Nr 59, Bucuresti, Sector 6;
  • Magic Salon Otopeni - 23 August, Nr 1, Otopeni, Judetul Ilfov;
  • Magic Salon Drumul Taberei - Str Brasov, Nr 24, Bucuresti, Sector 6;
  • Magic Salon VictorieI - Sos Nicolae Titulescu, Nr 81-87, Bucuresti, Sector 1;
  • Magic Salon Titan - Bvd. 1 Decembrie 1918,  Nr 41, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Baneasa - Bvd. Aerogarii, Nr 2-8, Bucuresti, Sector 1;
  • Magic Salon Lacul Tei - Bvd. Lacul Tei, Nr 121, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Vitan - Calea Vitan, Nr. 8A, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Diham - Blvd. Basarabia, Nr 55, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Dorobanti - Sos. Stefan Cel Mare, Nr 1, Sect 1;
  • Magic Salon Calea Calarasi - Calea Calarasi, Nr 172, Sect 3;
  • Magic Salon Mihai Bravu - Sos. Mihai Bravu Nr 292, bloc 5, parter,Sect 3;

 

Art. 4. Durata
4.1. Promotia este organizata si desfasurata in perioada 15 Noiembrie 2018 - 31 Decembrie 2020.
Promotia este organizata si desfasurata in cadrul locatiilor prevazute la Articolul 3, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa oricand Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta si/sau intrerupe si/sau prelungi oricand desfasurarea Promotiei.
4.2. Informatiile date de participanti devin proprietatea Organizatorului si vor fi folosite doar in conditiile si termenii din prezentul Regulament.

Art 5. Informari referitoare la campanie
Campania se adreseaza exclusiv persoanelor prevazute in articolul 2.
Campania se desfasoara astfel: Pentru a putea beneficia de campanie, Participantii trebuie sa vina cu Uber, Bolt, Black Cab, FreeNow sau Yango la una din Locatiile prevazute in Art 3, sa beneficieze de servicii de infrumusetare, urmand ca la sfarsit, cand le achita, sa arate receptiei salonului aplicatia deschisa in pagina in care apare cursa efectuata catre salon, si, respectiv, suma cursei. Astfel, vom transfera Participantilor 25% din valoarea cursei, in puncte de fidelitate, pe contul Magic (1 punct = 1 leu).

Campania este valabila exclusiv pentru cursele spre locatiile prevazute in Articolul 3.
Promotia este organizata si desfasurata in perioada 15 Noiembrie 2018 - 31 Decembrie 2020.
 
Art. 6 – Alte Clauze
Pentru orice alte informatii sau nelamuriri, puteti contacta Departamentul Marketing la adresa de e-mail: marketing@saloanelemagic.ro.
Prezentul Regulament este pus gratuit la dispozitia clientilor la cererea acestora in salon.

ADMINISTRATOR,
Dragos Muller

 

 

Regulament de desfășurare a concursului "Magic America"

 

Art 1. ORGANIZATORUL

 

Organizatorul este compania SC Magic Smart Grup SRL, cu sediul în Bucuresti, Str. Serg. Nutu Ion, nr.27, sector 5, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comerțului cu nr. J40/9408/2014, CIF RO33472999.

 

Art 2. PARTICIPANTI

In concursului MAGIC AMERICA se poate inscrie orice persoana care isi instaleaza aplicatia mobila Saloanele Magic, achizitioneaza servicii de infrumusetare din locatiile Organizatorului si efectueaza comenzi din Magic Magazin prin aplicatia mobila.

 

2.1.  DREPTUL DE PARTICIPARE

În cazul în care câştigătorul unuia dintre premii este minor (cu vârsta sub 18 ani), acesta va fi îndreptăţit să intre în posesia premiului doar cu acordul scris al părinţilor sau al tutorelui sau legal, iar în cazul în care câştigătorul unuia dintre premii este incapabil de drept (ca urmare a unei alte situaţii decât neîmplinirea vârstei de 18 ani), acesta va fi îndreptăţit să intre în posesia premiului numai cu acordul scris al tutorelui său legal. Nu au drept de participare la această campanie angajaţii organizatorului, precum şi cei ai partenerilor acestuia, care sunt implicaţi în organizarea şi desfăşurarea concursului, şi nici rudele de gradul I si II ale persoanelor fizice generic individualizate anterior.

 

Art 3. LOCATII

 

Concursul este valabil in cadrul locatiilor Organizatorului:

  • Magic Salon Berceni - Sos. Oltenitei, 140, Bucuresti, Sector 4;
  • Magic Salon Rahova - Sos Alexandriei, Nr 90, Bucuresti, Sector 5;
  • Magic Salon Pantelimon - Sos Pantelimon, Nr 91, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Dristor - Bvd Camil Ressu, Nr 8, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Militari - Bvd Iuliu Maniu, Nr 59, Bucuresti, Sector 6;
  • Magic Salon Otopeni - 23 August, Nr 1, Otopeni, Judetul Ilfov;
  • Magic Salon Drumul Taberei - Str Brasov, Nr 24, Bucuresti, Sector 6;
  • Magic Salon VictorieI - Sos Nicolae Titulescu, Nr 81-87, Bucuresti, Sector 1;
  • Magic Salon Titan - Bvd 1 Decembrie 1918,  Nr 41, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Baneasa - Bvd Aerogarii, Nr 2-8, Bucuresti, Sector 1;
  • Magic Salon Lacul Tei - Bvd Lacul Tei, Nr 121, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Vitan - Calea Vitan, Nr. 8A, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Diham - Blvd Basarabia, Nr 55, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Dorobanti - Sos Stefan Cel Mare, Nr 1, Sect 1;
  • Magic Salon Calea Calarasi - Calea Calarasi, Nr 172, Sect 3;
  • Magic Salon Mihai Bravu - Sos Mihai bravu nr 292, bloc 5, parter, Sect 3.

 

 

Art 4. CAMPANIE

Campania se adreseaza exclusiv persoanelor prevazute in articolul 2.

In perioada alocata campaniei, participantii se pot inscrie prin parcurgerea urmatorilor pasi:

  • In primul rand, este necesar ca Participantul sa isi instaleze aplicatia mobila Saloanele Magic, disponibila in Google Play, App Store sau AppGallery si sa se autentifice cu codul unic de identificare. Codul de autentificare se obtine prin intermediul Aplicatiei Mobile. In momentul in care deschide pentru prima data aplicatia, ii va aparea ca pas obligatoriu autentificarea.

Este necesar ca Participantul sa isi scrie numarul de telefon in casuta speciala si daca e gasit in baza de date, primeste mesaj cu codul de autentificare. Daca nu are cont, va putea sa isi creeze singur, completand in campurile speciale: numele, prenumele, anul nasterii si adresa de email.

  • Participantul trebuie sa achizitioneze minim un serviciu de infrumusetare.
  • Pe durata desfasurarii campaniei, Participantul poate obtine mai multe sanse de a castiga prin achizitionarea serviciilor de infrumusetare in salon sau prin serviciul Magic Oriunde, prin efectuarea provocarilor din aplicatie, din sectiunea "Provocari" si prin efectuarea comenzilor din aplicatie, sectiunea Shop.

Valoarea sanselor primite va fi direct proportionala cu numarul inscrierilor in concurs.

 

Castigarea sanselor prin achizitionarea serviciilor si produselor

La fiecare leu cheltuit, atat pentru servicii in salon, cat si pentru servicii de infrumusetare prin Magic Oriunde si comenzi de produse din aplicatie, sectiunea Shop, Participantul va primi 1 sansa. Daca va avea, spre exemplu, un bon de 100 lei, va castiga 100 de sanse.

Numarul sanselor poate fi oricand urmarit in cadrul aplicatiei mobile Saloanele Magic, in sectiunea "Vreau in SUA!".

In cadrul acestei sectiuni ii vor aparea atat sansele castigate la ultima tranzactie, cat si valoarea totala a acestora.

 

Castigarea sanselor prin rezolvarea provocarilor

Pentru a strange mai multe sanse, Participantii trebuie sa acceseze aplicatia mobila Saloanele Magic, sectiunea Provocari si sa dea curs cerintelor acestora. Sansele obtinute din acestea vor fi alocate automat in cont.

 

Inscrierea in concurs se va face incepand cu 3 Ianuarie 2021, pana pe data de 23 Decembrie 2021 (inclusiv).

Pe data de 23 Decembrie (ora 23:59), mecanismul cumularii sanselor se va opri.

Extragerea va avea loc pe data de 28 Decembrie 2021, cu ajutorul unei aplicatii de randomizare.


Art 5 DESCRIEREA PREMIULUI SI DESEMNAREA CÂSTIGĂTORILOR

 

Castigatorul va fi premiat cu o excursie de 6 zile in New York, Statele Unite ale Americii, pentru el si pentru inca alte doua persoane dragi.

In cadrul premiului vor fi incluse: taxa de pasaport, de viza, zbor cu avionul dus-intors Bucuresti - New York, card de mancare si de cumparaturi, cazare hotel / casa 5 nopti, mini - excursii in cele mai importante obiective turistice pentru toti cei 3 beneficiari ai premiului.

In cazul in care Castigatorul Premiului 1 nu obtine viza, ii poate oferi premiul fie unei rude, fie unui prieten drag (care la randul lui isi poate selecta 2 prieteni care sa il insoteasca).

 

În cadrul acestui concurs, nu se permite acordarea contravalorii în bani a premiilor sau schimbarea acestora.

 

Câstigătorul va fi anuntat pe data de 28 Decembrie, telefonic, pe numarul de telefon din cont si va fi chemat pentru a celebra evenimentul. Tot procesul va fi filmat: extragerea castigatorului, contactarea acestuia si un scurt interviu.

Prin acceptarea premiului, câstigătorul acceptă ca numele si imaginea lui să fie făcute publice si folosite de către Organizator în scopuri publicitare, câstigătorul neputând emite pretentii financiare împotriva Organizatorului pentru realizarea si difuzarea acestora.
În cazul în care Organizatorul constată că persoana desemnată drept câstigător nu a îndeplinit si/sau nu a respectat oricare dintre condițiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul îsi va rezerva dreptul de a suspenda sau retrage oricând drepturile si beneficiile ce revin câstigătorului, fără ca Organizatorul să datoreze vreo despăgubire sau plată respectivului câstigător.


Organizatorul nu va acorda nicio despăgubire în bani sau alte beneficii potentialilor câstigători care nu respectă sau nu întrunesc întocmai cerintele Regulamentului Oficial al Concursului.

 

Art 6 PRELUCRAREA SI PROTECTIA DATELOR PERSONALE
6.1. Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul si agentiile de publicitate implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte prevederile:
•    REGULAMENTULUI (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN SI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor, in continuare „GDPR”);
•    Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002;
•    Legii 227/2015 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare;
•    Codului Civil roman, precum si a tuturor actelor normative in vigoare care se aplica derularii acestei campanii.
6.2. Prin înscrierea in Campanie, Participantii sunt de acord cu toate prevederile Regulamentului si se obliga sa le respecte ca atare, intelegand pe deplin toate efectele acestora. Drept urmare, în cazul în care vor castiga, participantii accepta ca, pentru indeplinirea de catre Organizator a obligatiilor impuse de art. 42, alin. (2) din Ordonanta de Guvern nr. 99/2000, numele acestora si premiul castigat vor fi facute publice in conditiile mentionate mai sus in prezentul Regulament.
6.3. Inscrierea in Campanie, derularea si efectele acesteia implica colectarea si prelucrarea de date cu caracter personal. Datele personale care se colecteaza sunt: 
(i)    pentru Participanti: numarul de telefon; si
(ii) pentru castigatori: nume, prenume, semnatura, nr. de telefon, adresa de e-mail, adresa postala, cont bancar, CNP din CI, fotografie.
6.4. Operatorul datelor personale (denumit in continuare „Operatorul”) este Organizatorul Campaniei, Magic Smart Grup S.R.L.
6.5. Scopul colectarii si prelucrarii datelor personale mentionate la art. 8.3  si 11.2 de mai sus il reprezinta: inscrierea in Campanie, derularea Campaniei, validarea castigatorului, atribuirea premiului, inmanarea premiului beneficierea de premiul castigat, solutionarea eventualelor reclamatii referitoare la derularea Campaniei, formulate conform prevederilor din prezentul Regulament, precum si indeplinirea de catre Organizator si Imputerniciti a obligatiilor prevazute de legislatia in vigoare.
6.6.  Temeiul juridic al colectarii si prelucrarii datelor personale mentionate la art. 8.3 si 11.2 de mai sus il constituie campania promotionala adresata de catre Organizator publicului larg, acceptata de catre participanti prin inscrierea voluntara, iar temeiul legal il reprezinta art. 6 alin. (1), literele a) si 11.7. Mai jos sunt descrise, pe scurt, drepturile pe care GDPR le confera Participantilor si castigatorului, in calitate de persoane vizate (“Persoanele Vizate”):
A. Dreptul de acces la date
(1) Orice Persoana Vizata are dreptul de a obtine de la Operator confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre acesta. Obtinerea confirmarii se face in baza unei cereri scrise, datate si semnate, adresate Operatorului, trimise la adresa acestuia mentionata la Sectiunea 1 din Regulament. 
(2) Persoana Vizata are acces la urmatoarele informatii:
(a)    scopurile prelucrarii;
(b)    categoriile de date cu caracter personal vizate;
(c)    destinatarii sau categoriile de destinatari carora datele cu caracter personal le-au fost sau urmeaza sa le fie divulgate, în special destinatari din tari terte sau organizatii internationale;
(d)    acolo unde este posibil, perioada pentru care se preconizeaza ca vor fi stocate datele cu caracter personal sau, daca acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili aceasta perioada;
(h)    existenta unui proces decizional automatizat incluzând crearea de profiluri, mentionat la articolul 22 alineatele (1) si (4) din GDPR, precum si, cel putin în cazurile respective, informatii pertinente privind logica utilizata si privind importanta si consecintele preconizate ale unei astfel de prelucrari pentru persoana vizata.
 (3) Operatorul furnizeaza gratuit o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrarii. Pentru orice alte copii solicitate de Persoana Vizata, operatorul poate percepe o taxa rezonabila, bazata pe costurile administrative. În cazul în care Persoana Vizata introduce cererea în format electronic si cu exceptia cazului în care Persoana Vizata solicita un alt format, informatiile sunt furnizate într-un format electronic utilizat în mod curent.
B. Dreptul la rectificare : se refera la corectarea, fara intarzieri nejustificate, de catre Operator a datelor cu caracter personal inexacte care o privesc pe Persoana Vizata. Persoanele Vizate au dreptul de a completa sau corecta datele cu caracter personal incomplete, inclusiv prin intermediul unei declaratii suplimentare.
C. Dreptul la stergerea datelor ("dreptul de a fi uitat"): Persoanele Vizate au dreptul de a solicita Operatorului stergerea datelor cu caracter personal, fara intarzieri nejustificate, in cazul in care se aplica unul dintre urmatoarele motive: 
(i)    datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; 
(ii)    Persoana Vizata isi retrage consimtamantul si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; 
(iii)    Persoana Vizata se opune prelucrarii si nu exista motive legitime care sa prevaleze; 
(iv)    datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; 
(v)    datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale,
D. Dreptul la restrictionarea prelucrarii poate fi exercitat in urmatoarele cazuri:
(i)    Persoana Vizata contesta exactitatea datelor, pe o perioada care permite Operatorului verificarea corectitudinii datelor; 
(ii)    prelucrarea este ilegala, iar Persoana Vizata se opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea; 
(iii)    Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoana i le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; 
(iv)    Persoana Vizata s-a opus prelucrarii pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale Operatorului prevaleaza asupra celor ale persoanei respective. 
In cazurile de mai sus, datele respective vor fi marcate si pot fi prelucrate de Operator si/sau Imputernicitii acestuia doar in anumite scopuri.
F. Dreptul la portabilitatea datelor: In cazul in care pe parcursul derularii campaniei si a efectelor acesteia Organizatorul se schimba, Persoana Vizata are dreptul de a primi datele cu caracter personal care o privesc si pe care le-a transmis Organizatorului initial  intr-un mod structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat si are dreptul de a solicita transmiterea directa a acestor date noului organizator, fara obstacole din partea Organizatorului initial. 
G. Procesul decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri: Persoana Vizata are dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care o privesc sau o afecteaza in mod similar intr-o masura semnificativa. Cele mentionare anterior nu se aplica daca prelucrarea automata este necesara incheierii sau executarii unui contract cu Organizatorul, daca Organizatorul are o autorizatie in acest sens si daca persoana vizata si-a dat consimtamantul in mod explicit. 
H. Dreptul de a obiecta: Dreptul de a obiecta, pe motive legate de situatia particulara a Persoanei Vizate in orice moment, fata de prelucrarea datelor cu caracter personal ale acesteia. In cazul exercitarii obiectiunii la prelucrare, datele cu caracter personal ale Persoanei Vizate care formuleaza obiectiunea nu vor mai fi prelucrate. Exercitarea acestui drept nu presupune niciun cost. Acest drept poate fi invalidat in special daca prelucrarea datelor cu caracter personal este necesara pentru formalitatile aferente indeplinirii unor obligatii legale sau contractuale de catre Operator si/sau Imputernicitul acestuia.
I. Dreptul de a formula plangere: Dreptul de a formula o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in legatura cu aspecte legate de prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Operator si/sau Imputernicitul acestuia.
6.7. Toate drepturile enumerate mai sus se exercita prin transmiterea unei cereri scrise, datate si semnate, la sediul Organizatorului, mentionat in preambul, sau la adresa de e-mail: marketing@saloanelemagic.ro .


Art. 7 DURATA

Perioada de inscriere: 03 Ianuarie 2021 - 23 Decembrie 2021 (inclusiv).

Art. 8 – ALTE CLAUZE

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pe durata existentei programului campaniei "Tombola Magic America",  fara o notificare prealabila. Varianta modificata va fi adusa la cunostinta clientilor prin afisare pe site-ul www.saloanelemagic.ro.
Pentru orice alte informatii sau nelamuriri puteti contacta Departamentul Marketing la adresa de e-mail: marketing@saloanelemagic.ro.

 

ADMINISTRATOR,

Dragos Muller

 

 

Regulament Campanie "Sweet 18"

 

 

Art 1. Organizatorul

 

Organizatorul este compania SC Magic Smart Grup SRL, cu sediul în Bucuresti, Str. Serg. Nutu Ion, nr.27, sector 5, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comerțului cu nr. J40/9408/2014, CIF RO33472999.

 

Art 2. Participanti

In campania "Sweet 18" se poate inscrie orice persoana de 18 ani - cu maxim o luna inainte si dupa aniversarea zilei de nastere.

 

Art 3. Locatii

 

Programul este valabil in cadrul locatiilor Organizatorului:

  • Magic Salon Berceni - Sos. Oltenitei, 140, Bucuresti, Sector 4;
  • Magic Salon Rahova - Sos. Alexandriei, Nr 90, Bucuresti, Sector 5;
  • Magic Salon Pantelimon - Sos. Pantelimon, Nr 91, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Dristor - Bvd. Camil Ressu, Nr 8, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Militari - Bvd. Iuliu Maniu, Nr 59, Bucuresti, Sector 6;
  • Magic Salon Otopeni - 23 August, Nr 1, Otopeni, Judetul Ilfov;
  • Magic Salon Drumul Taberei - Str Brasov, Nr 24, Bucuresti, Sector 6;
  • Magic Salon VictorieI - Sos Nicolae Titulescu, Nr 81-87, Bucuresti, Sector 1;
  • Magic Salon Titan - Bvd. 1 Decembrie 1918,  Nr 41, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Baneasa - Bvd. Aerogarii, Nr 2-8, Bucuresti, Sector 1;
  • Magic Salon Lacul Tei - Bvd. Lacul Tei, Nr 121, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Vitan - Calea Vitan, Nr. 8A, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Diham - Blvd. Basarabia, Nr 55, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Dorobanti - Sos. Stefan Cel Mare, Nr 1, Sect 1;
  • Magic Salon Calea Calarasi - Calea Calarasi, Nr 172, Sect 3;
  • Magic Salon Mihai Bravu - Sos. Mihai Bravu Nr 292, bloc 5, parter,Sect 3;

 

Art 4. Mecanism

Campania este adresata persoanelor care intrunesc conditiile din Art. 2, si este valabila in cadrul locatiilor prevazute in Art. 3.
Participantii beneficiaza de: Vopsit, Decolorat - daca este necesar, Spalat, Uscat, Coafat si Tuns, cu produse Vitality's, la pretul de 99 lei.

Pentru a beneficia de oferta, este necesar ca Participantul sa acceseze aplicatia Saloanele Magic sau site-ul www.saloanelemagic.ro, sectiunea Oferte, sa intre pe bannerul cu oferta dedicata, Sweet 18, si sa completeze numarul de telefon.

 

Acesta va fi contactat telefonic de un reprezentant Magic Salon, care ii va oferi tot suportul si care il va indruma sa descarce aplicatia Saloanele Magic, in cazul in care nu o are deja descarcata, si sa acceseze sectiunea Chat, pe care sa o acceseze si sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in termenii si conditiile campaniei.
In cazul in care clientul se incadreaza, suma de 99 lei va putea fi achitata online, cu cardul, sau cash, in salon, inaintea prestarii serviciilor.
In cazul in care Participantul nu se prezinta la programare, contravaloarea serviciilor nu va putea fi returnata.
Este necesar ca Participantul ofertei sa trimita Organizatorului fotografii Before and After, pentru ca acestea sa fie postate pe retelele de Social Media.

Aceasta Oferta nu se poate cumula cu alte promotii active ale Organizatorului si nu poate fi platita cu puncte de fidelitate.

Art. 5 Durata

Campania incepe pe data de 29.06.2020 si are perioada de valabilitate nedeterminata.

Art. 6 – Alte Clauze

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pe durata existentei lui, fara o notificare prealabila. Varianta modificata va fi adusa la cunostinta clientilor prin afisare pe site-ul www.saloanelemagic.ro/juridic. Pentru orice alte informatii sau nelamuriri puteti contacta Departamentul Marketing la adresa de e-mail: marketing@saloanelemagic.ro.
Prezentul Regulament este pus gratuit la dispozitia clientilor la cererea acestora in salon.


Administrator:

Dragos Muller

 

 

 

Termeni și condiții

Magic Oriunde

 

  1. Organizatorul 

Acest Regulament este detinut de catre Firma Magic Smart Grup SRL, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/9408/2014, CIF RO33472999.

  1. Definiții și termeni

            Acești termeni și condiții se aplică tuturor utilizatorilor Aplicatiei Mobile Saloanele Magic, precum și oricăror persoane care beneficiază de serviciile Magic Oriunde. 

De serviciile Magic Oriunde poate beneficia orice persoana cu domiciliul in Bucuresti, Timisoara si Cluj, precum si in zonele limitrofe, care are aplicatia Saloanele Magic descarcata, care doreste sa beneficieze de servicii de infrumusetare la domiciliu/ sau la o alta adresa setata, valoarea minima a serviciilor fiind de minim 50 lei pe fiecare segment. Acest cost nu include si taxa de deplasare.

Beneficiarul de servicii Magic Oriunde  este responsabil  pentru citirea si intelegerea Termenilor ci Conditiilor si continuarea utilizarii acestui serviciu reprezinta acordul de intelegere si acceptare a acestora.

Termenii si conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre Magic Smart Grup SRL prin proiectul Magic Oriunde si de catre partenerii sai, si pot fi modificate oricand de catre Magic Smart Grup SRL,   fara notificarea prealabila.

Client – persoană fizică și/sau juridică, beneficiar al serviciilor de înfrumusețare Magic Oriunde, utilizator al platformei online. 

Furnizorul de servicii Magic Oriunde – deținătorul și administratorul Aplicatiei Saloanele Magic.

Reprezentantul Magic Oriunde –  reprezentantul persoanei juridice desemnate prin intermediul Platformei Magic Oriunde, calificată profesional să presteze serviciul sau, după caz, serviciile de înfrumusețare comandate de client.

Locația –  Conceptul Magic Oriunde cuprinde ca arie geografica orasele: Bucuresti, Timisoara si Cluj, si zonele limitrofe, insa nu mai departe de 20 km fata de Km 0 al orasului in care este solicitat serviciul Magic Oriunde. 

Dreptul la proprietate intelectuală – toate drepturile intangibile, cum ar fi dreptul de autor și drepturi în natură de autor, drepturile privind baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate și înregistrări ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

2.Accesarea platformei și utilizarea serviciilor Magic Oriunde

Serviciile Magic Oriunde pot fi utilizate doar în conformitate cu prezentele reguli din Termeni și Condiții. 

Prin implemenatarea și punerea la dispoziția Clienților a Aplicatiei pe Mobil Saloanele Magic, Furnizorul crează un mediu virtual sigur și în conformitate cu toate normele legale și de siguranță a datelor, în vederea asigurării legăturii dintre client și reprezentant. 

Prin accesarea și înregistrarea Platformei, Clientul certifică pe proprie răspundere că: are vârsta de cel puțin 18 ani, are capacitate juridică deplină și nu există alte impedimente de ordin juridic în vederea angajării în raporturi juridice cu furnizorul Magic Oriunde, respectiv cu reprezentanții Magic Oriunde

Cumpararea serviciilor de catre Client  se face dupa cum urmeaza: Clientul acceseaza aplicatia Saloanele Magic, se inregistreaza in cont sau isi creaza un cont nou si acceseaza butonul „Programari”.

La inceputul configuratorului , clientul este intrebat „Unde doresti serviciile?’’, si este necesar sa selecteze „Oriunde ne chemi”;

Clientul isi configureaza online serviciile dorite, completeaza adresa unde doreste sa beneficieze de  servicii de infrumusetare, alege ziua si intervalul orar  si trimite cererea de programare;

Furnizorul de servicii Magic Oriunde va primi cererea Clientului si il va contacta telefonic in vederea confirmarii tuturor detaliilor programarii si a serviciilor care urmeaza a-i fi prestate;

Prin accesarea si utilizarea aplicatiei mobile Saloanele Magic, respectiv, serviciului Magic Oriunde, Clientul este de acord sa primeasca apeluri si mesaje text de la Firma Magic Smart Grup SRL, pe telefonul mobil, pas necesar pentru a facilita realizarea comenzii.

In cadrul discutiei telefonice, se va stabili intervalul orar, ce tip de serviciu doreste Clientul, in cazul anumitor servicii se poate solicita si poza actuala, poza cu look-ul dorit, pentru a obtine toate detaliile de care Reprezentantul Magic Oriunde  are nevoie pentru realizarea serviciului solicitat.

Pretul fiecarui serviciu in parte se regaseste in aplicatia mobila, in configuratorul online de cerere de programare, sectiunea speciala pentru Magic Oriunde. In momentul configurarii serviciilor dorite, lipsa de acuratete a raspunsurilor oferite in configurator pot conduce la un estimat de pret „eronat”.

Se va percepe si o taxa de deplasare, in functie de distanta clientului fata de km 0 al orasului in care e solicitat serviciul:
 - 0 - 10 Km - 25 lei/ prestator;
 - 11 - 20 km - 50 lei/ prestator.

Dupa validarea tuturor datelor,  vom trimite Clientului un link de plata, acesta va fi nevoit sa achite online contravaloarea serviciilor configurate si taxa de deplasare pentru fiecare prestator in parte, prin intermediul Procesatorului de Plati. Plata online cu cardul este unica optiune de plata disponibila. Aplicatia Saloanele Magic utilizeaza drept Procesator de Plati „Netopia Payment”.

S.C. Magic Smart Grup SRL nu stocheaza nicio informatie cu  privire la cardurile clientilor sai si niciun alt detaliu de securitate al platii .

Utilizarea Serviciilor Magic Oriunde reprezintă acceptarea de către client a tuturor prevederilor din acești Termeni și Condiții, precum și acceptarea Politicii de Confidențialitate. Termenii și Condițiile, impreună cu Politica de Confidențialitate sunt denumite în continuare “Contractul” si guvernează raporturile dintre furnizor, reprezentant și client. 

Prin exprimarea Acordului asupra acestor Termeni și condiții, Clientul:

a) își da acordul, în mod expres, să respecte toate clauzele din acest contract, precum și orice alte condiții specifice aplicabile, la care se face referire în acest contract; 

b) își da acordul, în mod expres, pentru colectarea, stocarea și prelucrarea datelor personale, astfel cum este descris în acest contract și în politica de confidențialitate;

c) devine parte a programului de fidelizare Magic Oriunde, beneficiind de bonusuri de fidelitate și alte avantaje asupra cărora va fi notificat, la utilizarea platformei.

Încheierea oricărui raport juridic dintre client, furnizor și reprezentant este condiționată de verificarea prealabilă, la data și ora stabilite de comun acord cu clientul, a locației în care clientul va beneficia de serviciile Magic Oriunde. Verificarea va avea loc prin video–call (apel video) sau prin altă metodă stabilită de comun acord de furnizor și client. Doar după validarea locației, Clientul poate beneficia de serviciile Magic Oriunde. Clientul trebuie să parcurgă procedura de verificare a locației, ori de câte ori aceasta se schimbă. 

In conditiile in care Clientul anuleaza programarea, i se va percepe o taxa de anulare, dupa cum urmeaza:

- in cazul in care reprezentantul Magic Oriunde se deplaseaza la adresa indicata si nu i se  raspunde, Clientul primeste inapoi 25% din valoarea serviciilor comandate; 

- in cazul in care anuleaza cu mai putin de 24h inainte de data programarii serviciului, Clientul primeste inapoi 50% din valoarea serviciilor comandate; 

- in cazul in care anuleaza cu mai mult de 24 h fata de  data programarii serviciului, Clientul primeste inapoi 75% din valoarea serviciilor comandate; 

 Taxa de anulare se va retine din contravaloarea serviciilor comandate si platite, iar clientul își exprimă acordul în acest sens, prin prezentul document.

3. Prestarea serviciilor Magic Oriunde

Prestarea serviciilor de înfrumusețare care fac obiectul prezentelor condiții se realizează de reprezentanții Magic Oriunde, prin deplasarea la locația pusă la dispoziție de Client, conform programării realizate de acesta prin intermediul Paltformei. 

Prin Platforma Magic Oriunde, ne propunem să asigurăm furnizarea de servicii la standardul de calitate pe care îl asigurăm și în Saloanele Magic, venind în întâmpinarea nevoilor de timp și astfel de servicii, ale clienților. Serviciile se furnizează prin reprezentanți calificați, care cunosc și respectă calitatea serviciilor pe care le furnizează. Nerespectarea nivelului de calitate corespunzător serviciului prestat clientului va atrage răspunderea exclusivă a reprezentantului, în situația prejudicierii clientului. 

Defecțiunile echipamentelor utilizate în vederea prestării serviciilor nu pot reprezenta o cauză de atragere a răspunderii furnizorului, iar imposibilitatea de a presta serviciul comandat, ca urmare a nefuncționării echipamentelor va duce la posibilitatea pentru client de a reprograma prestarea serviciilor. 

Clientul admite o posibilă decalare a prestării oricărui serviciu față de ora stabilită prin programare, ca urmare a condițiilor meteo și/sau de trafic, cu cel mult 30 de minute înainte sau după ora stabilită. Reprezentantul are obligația de anunța clientul, în prealabil, asupra decalării.

Realizarea serviciilor Magic Oriunde au la baza produse profesionale destinate acestor activitati, gama de produse fiind gama de produse folosita si in cadrul saloanelor de infrumusetare Magic Profesional.

Realizarea serviciilor Magic Oriunde se fac in conditii de maxima sterilizare si igiena, tot instrumentarul folosit fiind sterilizat pentru fiecare operatiune in parte.

Reprezentantul Magic Oriunde a fost instruit  conform normelor legale impuse de legislatia in vigoare, fiind obligat ca pe toata durata sederii sa foloseasca corespunzator masurile de protectie. si informat in privinta.

Pe tot parcursul interacțiunii directe dintre reprezentant și client, acesta din urmă este ținut să fi prezent personal în locație, de la momentul ajungerii reprezentantului la locație și până la finalizarea prestării tuturor serviciilor, ca o garanție a siguranței fizice a reprezentantului, dar și a clientului. Plasarea comezii reprezintă acordul Clientului pentru intrarea în locație a reprezentantului. Clientul, personal, va fi cel/cea care asigură accesul în locație a reprezentantului. 

Clientul și reprezentantul vor menține un climat de comunicare potrivit serviciilor prestate și o conduită comportamentală adecvată. 

Clientul arată că se va abține de la orice comportament, verbal ori non verbal, nelegal și va lua toate măsurile de siguranță pentru ca nici alte persoane care s-ar putea afla în locație la momentul prestării serviciului/ serviciilor să nu încalce normele legale. În acest sens, Clientul arată că a fost informat despre dispozițiile legale incidente, respectiv cele vizând dreptul la viață, integritatea corporală și sănătatea persoanelor, prevăzute de art. 188 și următoarele Cod penal. 

Clientul va asigura accesul reprezentantului la mijloacele de comunicare a acestuia – telefon mobil,  pe toată perioada prezenței reprezentantului la locație. 

Clientul va asigura furnizorului accesul corespunzător la utilitățile din locație, în vederea prestării de către acesta în bune condiții, a serviciului/ serviciilor comandate. 

În permanență dorim să ne îmbunătățim serviciile puse la dispoziție prin platformă, astfel încât ne rezervăm dreptul de solicita clienților să-și exprime opinia asupra relației cu noi și cu reprezentanții Magic Oriunde, printr-un feedback online sau telefonic, clientul fiind de acord cu furnizarea datelor necesare, în măsura disponibilității clientului. 

  1. Epilarea Definitiva cu Laser

Serviciul de Epilare Definitiva cu Laser, este efectuat atat in salon cat la la domiciliul clientilor, la cererea acestora. Serviciul de epilare definitiva presupune distrugerea firului de par prin fototermoliza, fara sa afecteze tesutul inconjurator. Acest serviciu este realizat cu ajutorul unui laser de ultima tehnologie, Laserul Dioda. Efectul epilarii definitive se va observa la 2 saptamani dupa prima sedinta. Sunt necesare mai multe sedinte pentru a distruge firele de par aflate in stadiu de repaus la momentul tratamentului. Pe langa aceasta, numarul de sesiuni depinde si de anumiti factori individuali, cum ar fi: varsta, sexul, statusul hormonal, zona tratata, culoarea pielii, grosimea si culoarea firelor de par. Deobicei sunt necesare intre 6 si 10 sedinte, la care se adauga tratamente de intretinere la intervale mai mari de timp. 

Limita de pret per sedinta de epilare definitiva cu laser in salon sau la domiciliu este de 150 de lei.

Inainte de a incepe procedura epilarii definitive cu Laser, clientul va semna un consimtamant, impreuna cu prestatorul.

 

 

5. Politica de Confidențialitate, drepturile de autor

Datele de care iau la cunoștință Clientul, Furnizorul și Reprezentantul ca urmare a utilizării platformei și prestării serviciilor sunt confidențiale pentru persoane terțe. 

Furnizorul se obligă să colecteze și să stocheze datele clientului strict în scopul intermedierii serviciilor de înfrumusețare și pentru îmbunătățirea acestora si in scopuri de comunicare Campanii Marketing.

Furnizorul garantează siguranța datelor furnizate de client și reprezentant și că nu va înstrăina datele clientului și nu le va utiliza în vreun alt scop decât cele care rezultă din prezentele condiții. 

   Clientul este de acord să foloseasca Serviciile Magic Oriunde numai in scopuri legale și se obligă să respecte legile și regulamentele aplicabile în vigoare. 

        Clientul este de acord că nu are dreptul să modifice, să distribuie, să transmită, să afișeze, să publice, să reproducă, să acorde licente, să creeze produse derivate, să decompileze, să transfere sau să vândă orice fel de informație sau serviciu obtinute prin intermediul platformei.

      Clientul   nu se va prezenta cu o altă identitate în scopul de a înșela ori induce în eroare alte persoane. Încălcarea în orice mod a acestei prevederi poate duce la blocarea accesului la Platformă a clientului precum și, acolo unde este aplicabil, la sesizarea autorităților competente.

      Clientul va furniza toate datele necesare înregistrării sale pe Platformă. 

Este posibil să prelucrăm unele dintre datele clientului, în contextul furnizării serviciilor, pe baza obligațiilor legale (de ex., în scopuri de raportare sau în scopuri de combatere a spalarii banilor) sau a obligațiilor impuse platformei de legislația aplicabilă. Datele   cu caracter personal vor fi șterse în momentul în care nu mai sunt necesare.

      Furnizorul este unicul titular al drepturilor de autor asupra platformei, precum și asupra conceptului de furnizare a serviciilor Magic Oriunde. Clientul se va abține de la orice copiere a acestora, de la orice acțiune ori inacțiune care ar putea crea prejudicii furnizorului și ar putea periclita exercitarea liberă a drepturilor sale de autor. 

5. Legea aplicabilă și soluționarea conflictelor

Legea aplicabilă prezentului contract este legea română în vigoare la data încheierii acestuia, prin acceptarea Termenilor și Condițiilor de către Client. Prezentele prevederi se completează cu normele incidente, în vigoare. 

Furnizorul de servicii Magic Oriunde nu isi asuma responsabilitatea cu privire la: obiectele distruse sau deteriorate; disparitia obiectelor personale; anumite aspecte ce tin de starea de sanatate a clientului si eventualele situatii in care acesta se imbolnaveste;

În eventualitatea existenței unor conflicte legate de Termenii și Condițiile prezente, părțile se obligă să încerce soluționarea acestora pe cale amiabilă. În situația în care soluționarea pe cale amiabilă nu este posibilă, părțile sunt de acord cu soluționarea conflictelor prin intermediul instanțelor judecătorești competente. 

6. Alte Clauze

Clientii nu vor primi puncte de fidelitate in urma programarii la domiciliu. 

Programarile stabilite impreuna cu departamentul de Interactive Center nu se reprogrameaza, decat in situatii EXCEPTIONALE, cu 2-3 zile inainte de programare. 

Orice serviciu realizat prin Magic Oriunde precum si pentru epilarea definitiva la domiciliu sau in salon, poate fi achitat doar online, cu cardul. 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pe durata existentei serviciului Magic Oriunde, fara o notificare prealabila. Varianta modificata va fi adusa la cunostinta clientilor prin afisare pe site-ul www.saloanelemagic/juridic. 

Pentru orice alte informatii sau nelamuriri puteti contacta Departamentul Marketing la adresa de e-mail: marketing@saloanelemagic.ro.
 Prezentul Regulament  este pus gratuit la dispozitia clientilor la cererea acestora in salon.


 ADMINISTRATOR, 

Dragos Muller

 

 

 

Termeni si Conditii Magic Magazin

3.      Organizatorul

Acest Regulament este detinut de catre firma Magic Smart Grup SRL, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/9408/2014, CIF RO33472999.

4.      Definiții și termeni

Acești termeni și condiții se aplică tuturor utilizatorilor Aplicatiei Mobile Saloanele Magic, precum și oricăror persoane care beneficiază de serviciile Magic Magazin.

De serviciile Magic Magazin poate beneficia orice persoana cu domiciliul din Romania, care are aplicatia Saloanele Magic descarcata, care doreste sa efectueze o comanda online.

Beneficiarul de servicii eCommerce Magic Magazin este responsabil pentru citirea si intelegerea Termenilor ci Conditiilor si continuarea utilizarii acestui serviciu reprezinta acordul de intelegere si acceptare a acestora.

Termenii si conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri de catre Magic Smart Grup SRL prin proiectul Magic Magazin si de catre partenerii sai, si pot fi modificate oricand de catre Magic Smart Grup SRL, fara notificarea prealabila.

Client/ Cumparator – persoană fizică și/sau juridică, beneficiar al serviciilor de eCommerce Magic Magazin, utilizator al platformei online.

Furnizorul de servicii Magic Magazin/ Vanzator – deținătorul și administratorul Aplicatiei Saloanele Magic.

Adresa de Livrare / Locatia – Conceptul Magic Magazin cuprinde ca arie geografica tot teritoriul Romaniei.

Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/ Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/ Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat in Shop, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

 

Produsul zilei – expunea in scop comercial, a unui numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

 

Tranzactie – incasarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Magic Magazin, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.


Token – numar criptat unic asociat cardului de plata al Cumparatorului dupa efectuarea unei plati on-line, dupa activariea serviciului PaybyClick si care va putea fi utilizat de catre Cumparator pentru autorizarea Tranzactiilor prin serviciul PaybyClick.

Dreptul la proprietate intelectuală – toate drepturile intangibile, cum ar fi dreptul de autor și drepturi în natură de autor, drepturile privind baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate și înregistrări ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

3. Accesarea platformei și utilizarea serviciilor Magic Magazin

Serviciile Magic Magazin pot fi utilizate doar în conformitate cu prezentele reguli din Termeni și Condiții.
Prin implemenatarea și punerea la dispoziția Clienților a Aplicatiei pe Mobil Saloanele Magic, Furnizorul crează un mediu virtual sigur și în conformitate cu toate normele legale și de siguranță a datelor, în vederea asigurării legăturii dintre client și reprezentant.
Prin accesarea și înregistrarea Platformei, Clientul certifică pe proprie răspundere că: are vârsta de cel puțin 18 ani, are capacitate juridică deplină și nu există alte impedimente de ordin juridic în vederea angajării în raporturi juridice cu furnizorul Magic Magazin, respectiv cu reprezentanții Magic Magazin.
Cumpararea produselor online de catre Client se face dupa cum urmeaza: Clientul acceseaza aplicatia Saloanele Magic, se inregistreaza in cont sau isi creaza un cont nou si acceseaza butonul "Shop".
Clientul isi alege produsele dorite, adaugandu-le in cos si selectand numarul de bucati dorite.
Finalizeaza comanda completand adresa de livrare, selectand modalitatea de plata dorita - ramburs, la primirea coletului, sau online, cu cardul.Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau pe chatul din aplicatie) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la numarul de telefon pus la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma, in cazul in care aceasta a fost achitata online, cu cardul.

Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin suport online (Chat Aplicatie) sau telefonic. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.

In cazul platilor online Vanzatorul nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

4. Comanda

4.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi in Aplicatia Mobila Saloanele Magic, sectiunea Shop, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

4.2. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

4.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

4.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

4.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

4.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de aplicatia Saloanele Magic, in cazul platii online;

4.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

4.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

4.6. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va semnala intentia de retur pe chatul din aplicatie

4.7. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract.

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
4.7.1. pentru Comenzile achitate cu card bancar - prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
4.7.2. pentru Comenzile achitate ramburs / cu numerar in salon - prin restituire numerar in salon, cu cerere scrisa, prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.

4.8. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

4.9. Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz,sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.

4.10. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

5. Livrarea Comenzilor
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
Dupa ce o comanda a fost procesata, in functie de alegerea clientului, aceasta va putea fi livrata prin:
5.1. Livrare prin curier, GLS - se va percepe o taxa de 9.9 lei, indiferent de locatie.
5.2. Posibilitate de ridicare dintr-un Salon Magic - Gratuit
Daca se va alege aceasta optiune, in urma discutiei telefonice, clientul va putea alege una din cele 16 locatii fizice ale Vanzatorului:

  • Magic Salon Berceni - Sos. Oltenitei, 140, Bucuresti, Sector 4;
  • Magic Salon Rahova - Sos. Alexandriei, Nr 90, Bucuresti, Sector 5;
  • Magic Salon Pantelimon - Sos. Pantelimon, Nr 91, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Dristor - Bvd. Camil Ressu, Nr 8, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Militari - Bvd. Iuliu Maniu, Nr 59, Bucuresti, Sector 6;
  • Magic Salon Otopeni - 23 August, Nr 1, Otopeni, Judetul Ilfov;
  • Magic Salon Drumul Taberei - Str Brasov, Nr 24, Bucuresti, Sector 6;
  • Magic Salon VictorieI - Sos Nicolae Titulescu, Nr 81-87, Bucuresti, Sector 1;
  • Magic Salon Titan - Bvd. 1 Decembrie 1918,  Nr 41, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Baneasa - Bvd. Aerogarii, Nr 2-8, Bucuresti, Sector 1;
  • Magic Salon Lacul Tei - Bvd. Lacul Tei, Nr 121, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Vitan - Calea Vitan, Nr. 8A, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Diham - Blvd. Basarabia, Nr 55, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Dorobanti - Sos. Stefan Cel Mare, Nr 1, Sect 1;
  • Magic Salon Calea Calarasi - Calea Calarasi, Nr 172, Sect 3;
  • Magic Salon Mihai Bravu - Sos. Mihai Bravu Nr 292, bloc 5, parter,Sect 3;

Cumparatorul va primi telefonic din partea unui reprezentant Magic Magazin, data cand va putea ridica comanda din locatia dorita.
Pentru comenzile platite online (cu cardul online, in rate, prin iTransfer, ordin de plata), Cumparatorul trebuie sa detina actul de identitate, pentru inmanarea produselor.

6. Primirea Sanselor valabile pentru Tombola Magic America
Mecanismul sanselor din cadrul tombolei Magic SUA - se aplica si in cazul Magic Magazin. Asadar, la 1 leu cheltuit, Cumparatorul primeste 1 sansa.
Numarul sanselor poate fi oricand urmarit in cadrul aplicatiei mobile Saloanele Magic, in sectiunea "Vreau in SUA!".

 

7. Plata

7.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul Magic Magazin din Aplicatia Saloanele Magic includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

7.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda.

7.3. Plata prin PaybyClick este o modalitate rapida de plata on-line cu cardul, care consta in efectuarea platii printr-un singur click prin utilizarea Tokenului aferent cardului, fara a mai fi nevoie de introducerea detaliilor aferente cardului de plata la fiecare Tranzactie.

7.4. Datele cardului de plata ale Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile pentru Magic Magazin si nici nu vor fi stocate de catre de Magic Magazin sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

 

8. Confidentialitate

8.1. Aplicatia Saloanele Magic va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

8.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

 

9. Alte Clauze

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pe durata existentei serviciului Magic Oriunde, fara o notificare prealabila. Varianta modificata va fi adusa la cunostinta clientilor prin afisare pe site-ul www.saloanelemagic/juridic.

Pentru orice alte informatii sau nelamuriri puteti contacta Departamentul Marketing la adresa de e-mail: marketing@saloanelemagic.ro.
Prezentul Regulament este pus gratuit la dispozitia clientilor la cererea acestora in salon.


ADMINISTRATOR,

Dragos Muller

 

 

Termeni si conditii Ponturi Proximitate

 

Art 1. ORGANIZATORUL

Organizatorul este compania SC Magic Smart Grup SRL, cu sediul în Bucuresti, Str. Serg. Nutu Ion, nr.27, sector 5, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comerțului cu nr. J40/9408/2014, CIF RO33472999.

 

Art 2. Participanti
De aceasta campanie beneficiaza orice persoana cu aplicatia mobila Saloanele Magic instalata, cu domiciliul in Bucuresti si Ilfov.

Art 3. Locatii

Programul este valabil doar in cadrul locatiilor Organizatorului:

  • Magic Salon Berceni - Sos. Oltenitei, 140, Bucuresti, Sector 4;
  • Magic Salon Rahova - Sos Alexandriei, Nr 90, Bucuresti, Sector 5;
  • Magic Salon Pantelimon - Sos Pantelimon, Nr 91, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Dristor - Bvd Camil Ressu, Nr 8, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Militari - Bvd Iuliu Maniu, Nr 59, Bucuresti, Sector 6;
  • Magic Salon Otopeni - 23 August, Nr 1, Otopeni, Judetul Ilfov;
  • Magic Salon Drumul Taberei - Str Brasov, Nr 24, Bucuresti, Sector 6;
  • Magic Salon VictorieI - Sos Nicolae Titulescu, Nr 81-87, Bucuresti, Sector 1;
  • Magic Salon Titan - Bvd 1 Decembrie 1918,  Nr 41, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Baneasa - Bvd Aerogarii, Nr 2-8, Bucuresti, Sector 1;
  • Magic Salon Lacul Tei - Bvd Lacul Tei, Nr 121, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Vitan - Calea Vitan, Nr. 8A, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Diham - Blvd Basarabia, Nr 55, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Dorobanti - Sos Stefan Cel Mare, Nr 1, Sect 1;
  • Magic Salon Calea Calarasi - Calea Calarasi, Nr 172, Sect 3;
  • Magic Salon Mihai Bravu - Sos Mihai bravu nr 292, bloc 5, parter, Sect 3.

Art 4. Accesarea platformei și utilizarea serviciilor Ponturi Proximitate
Ponturile de Proximitate pot fi utilizate doar în conformitate cu prezentele reguli din Termeni și Condiții.
Prin implemenatarea și punerea la dispoziția Clienților a Aplicatiei pe Mobil Saloanele Magic, Furnizorul crează un mediu virtual sigur și în conformitate cu toate normele legale și de siguranță a datelor, în vederea asigurării legăturii dintre client și reprezentant.
Prin accesarea și înregistrarea Platformei, Clientul certifică pe proprie răspundere că: are vârsta de cel puțin 18 ani, are capacitate juridică deplină și nu există alte impedimente de ordin juridic în vederea angajării în raporturi juridice cu furnizorul Ponturi Proximitate, respectiv cu reprezentanții Ponturi Proximitate. Clientul este de acord cu furnizarea datelor sale personale, spre a fi utilizate în scopul prevăzut în prezentele condiții.
Campania se adreseaza exclusiv persoanelor prevazute in articolul 2.
Ponturile de proximitate reprezinta un serviciu la un pret redus, in cea mai apropiata locatie de domiciliul clientului, din lista de locatii din Art 3.
Ponturile de proximitate pot fi achizitionate din aplicatia mobila Saloanele Magic, disponibila atat in Google Play, App Gallery,si App Store, din sectiunea Oferte, Ponturi Proximitate. Este necesara adaugarea adresei de domiciliu, pentru ca aplicatia sa genereze cea mai apropiata locatie de domiciliul clientului.
Clientul are dreptul de a achizitiona un singur pont de proximitate. Dupa achizitia acestuia, acestea nu i se vor mai afisa, deci, prin urmare, nu vor mai putea fi achizitionate si altele.

In cadrul fiecarui Pont de Proximitate sunt mentionate urmatoarele detalii: serviciul, numele salonului. perioada de valabilitate in care pontul este disponibil.

Ponturile sunt achizitionate astfel: beneficiarul trebuie sa selecteze butonul "Cumpara" din cadrul Pontului dorit, sa isi completeze datele cardului si sa finalizeze tranzactia.

Datele cardului vor fi completate doar prima oara in aplicatie, urmand sa ramana stocate, astfel incat, la urmatoarea tranzactie de orice fel din aplicatia Saloanele Magic, achizitia sa fie facuta  instant, fara a mai fi necesara completarea datelor cardului.

Compania SC Magic Smart Grup SRL stocheaza urmatoarele date personale ale clientului: Nume, Prenume, numar telefon, data nasterii, adresa de email. Toate acestea sunt stocate doar in contul personal al clientului si Compania le foloseste exclusiv prin acceptul si dorinta lui de a achizitiona Ponturile. Aceste informatii nu sunt folosite, sub nicio forma, cu alte scopuri.
Adresa domiciliului este solicitata de Companie doar in vederea transmiterii celei mai apropiate locatii, aceasta nu este stocata.

Compania nu stocheaza direct nicio informatie cu privire la cardurile clientilor sai. 
Orice fel de plata este procesata de NETOPIA, o platforma dedicata procesarii platilor, si la orice tranzactie realizata de Clienti, acestora le este furnizat un token.

Ponturile de Proximitate au asignata doar locatia in care sunt valabile. Este setata o perioada de valabilitate, iar programarea se va face in functie de disponibilitatea din acea perioada.
Detaliile ponturilor nu pot fi modificate, iar contravaloarea acestora nu poate fi returnata. Asadar, persoanele care le achizitioneaza si, din orice motiv nu se prezinta la programare, nu vor primi inapoi contravaloarea pontului achizitionat.

Art. 5 Durata
Perioada valabilitatii programului PONTURI PROXIMITATE este nelimitata, incepand cu data de 26.10.2020.

Art. 6 Conditii de validitate

Pentru a beneficia de PONTURILE de PROXIMITATE, beneficiarul trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii:
a) Participantul trebuie sa indeplineasca conditiile de la Art. 2.
b) In cazul in care beneficiarul este clientul Organizatorului, acesta trebuie sa se inregistreze in aplicatie cu ajutorul codului unic de identificare. Acesta il poate obtine atat din salon, cat si din mediul online: chatul din aplicatie/ chatul de pe site/ facebook/ instagram/ email etc.
c) In cazul in care beneficiarul nu este client Magic, acesta se poate inregistra, completand un formular cu: numele si prenumele, numarul de telefon si adresa de email. Pe email va primi o cheie de activare, cu ajutorul careia se va putea inregistra in aplicatie si va putea achizitiona Ponturi.

Art. 8 – Alte Clauze

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pe durata existentei PONTURILOR de PROXIMITATE,  fara o notificare prealabila. Varianta modificata va fi adusa la cunostinta clientilor prin afisare pe site-ul www.saloanelemagic.ro.
Pentru orice alte informatii sau nelamuriri puteti contacta Departamentul Marketing la adresa de e-mail: marketing@saloanelemagic.ro.
Prezentul Regulament  este pus gratuit la dispozitia clientilor la cererea acestora in salon.


ADMINISTRATOR,

Dragos Muller

 

Termeni si conditii MAGIC CADOU

Art 1. ORGANIZATORUL

Organizatorul este compania SC Magic Smart Grup SRL, cu sediul în Bucuresti, Str. Serg. Nutu Ion, nr.27, sector 5, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comerțului cu nr. J40/9408/2014, CIF RO33472999.

 

Art 2. Participanti
De aceasta campanie beneficiaza orice persoana cu aplicatia mobila Saloanele Magic instalata, cu domiciliul in Bucuresti si Ilfov.

 

Art 3. Accesarea platformei și utilizarea serviciului MAGIC CADOU

Magic Cadou pot fi utilizat doar în conformitate cu prezentele reguli din Termeni și Condiții.
Prin implemenatarea și punerea la dispoziția Clienților a Aplicatiei pe Mobil Saloanele Magic, Furnizorul crează un mediu virtual sigur și în conformitate cu toate normele legale și de siguranță a datelor, în vederea asigurării legăturii dintre client și reprezentant.
Prin accesarea și înregistrarea Platformei, Clientul certifică pe proprie răspundere că: are vârsta de cel puțin 18 ani, are capacitate juridică deplină și nu există alte impedimente de ordin juridic în vederea angajării în raporturi juridice cu furnizorul Magic Cadou, respectiv cu reprezentanții Magic Cadou.

Campania se adreseaza exclusiv persoanelor prevazute in articolul 2.
Prin accesarea si utilizarea aplicatiei mobile Saloanele Magic, respectiv, serviciului Magic Cadou, Utilizatorul este de acord sa primeasca apeluri si mesaje text de la Firma Magic Smart Grup SRL pe telefonul mobil, pas necesar pentru a facilita realizarea comenzii cadoului.

De asemenea, prin introducerea numarului de telefon al Beneficiarului Cadoului, Utilizatorul este raspunzator pentru acordul preliminar al Beneficiarului de a fi contactat telefonic in vederea contactarii telefonice, respectiv oferirii experientei Magic Cadou.
Magic Cadou
reprezinta un serviciu prin care un Utilizator poate oferi un cadou programat unui Beneficiar, prin intermediul aplicatiei mobile Saloanele Magic.

Pentru a beneficia de serviciul Magic Cadou, Utilizatorul trebuie sa acceseze aplicatia mobila Saloanele Magic, sectiunea Cadou, si sa urmeze urmatorii pasi: sa aleaga contactul, caruia doreste sa ii faca cadoul, din agenda telefonica, sa selecteze legatura cu persoana respectiva, categoria motivului, motivul, un mesaj suplimentar care urmeaza a-i fi transmis, data la care doreste sa fie contactat telefonic contactul, sa aloce bugetul cadoului si sa il achite direct din aplicatie.

Pentru a putea folosi acest serviciu, Utilizatorului i se va cere permisiunea ca aplicatia sa poata accesa agenda telefonica.
Compania SC Magic Smart Grup SRL nu stocheaza direct nicio informatie cu privire la contactele din agenda telefonica a Utilizatorului - singurul numar de telefon stocat va fi cel al contactului selectat/ dorit - in vederea contactarii acestuia, pentru a-i putea fi transmisa experienta MAGIC CADOU.
Contactul, denumit si Beneficiar, denumita si Persoana care va primi cadoul - va fi contactata telefonic de catre compania Magic Smart Grup, la data mentionata de Utilizator in aplicatie.
Consultantul Magic ii va solicita telefonic si pe Whatsapp, în prealabil Beneficiarului, acordul de utilizare a datelor cu caracter personal și va solicita furnizarea, pentru confirmare, a numelui, a numărului de telefon și a oricărui alt tip de date personale necesare primirii cadoului. În acest sens, consultantul Magic Smart Grup va transmite telefonic mesajele din partea Utilizatorului si vor putea stabili impreuna cadoul, in valoarea bugetului achitat de Utilizator in aplicatie.

3.1. Beneficiarul poate alege intre:

3.1.1. servicii de infrumusetare intr-una din locatiile Organizatorului. In acest caz, Beneficiarului i se va transfera in cont, contravaloarea bugetului alocat, in puncte de fidelitate (1 punct = 1 leu), puncte pe care le poate folosi oricand, incepand cu urmatoarea vizita.

In cazul in care Beneficiarul nu are cont de fidelitate creat, este necesara crearea acestuia.
Pentru asta, i se vor solicita urmatoarele date: Nume, Prenume, numar telefon, data nasterii si adresa de email.
Toate acestea sunt stocate doar in contul personal al clientului. Aceste informatii nu sunt folosite, sub nicio forma, cu alte scopuri.

        Locatii:

  • Magic Salon Berceni - Sos. Oltenitei, 140, Bucuresti, Sector 4;
  • Magic Salon Rahova - Sos Alexandriei, Nr 90, Bucuresti, Sector 5;
  • Magic Salon Pantelimon - Sos Pantelimon, Nr 91, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Dristor - Bvd Camil Ressu, Nr 8, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Militari - Bvd Iuliu Maniu, Nr 59, Bucuresti, Sector 6;
  • Magic Salon Otopeni - 23 August, Nr 1, Otopeni, Judetul Ilfov;
  • Magic Salon Drumul Taberei - Str Brasov, Nr 24, Bucuresti, Sector 6;
  • Magic Salon VictorieI - Sos Nicolae Titulescu, Nr 81-87, Bucuresti, Sector 1;
  • Magic Salon Titan - Bvd 1 Decembrie 1918,  Nr 41, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Baneasa - Bvd Aerogarii, Nr 2-8, Bucuresti, Sector 1;
  • Magic Salon Lacul Tei - Bvd Lacul Tei, Nr 121, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Vitan - Calea Vitan, Nr. 8A, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Diham - Blvd Basarabia, Nr 55, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Dorobanti - Sos Stefan Cel Mare, Nr 1, Sect 1;
  • Magic Salon Calea Calarasi - Calea Calarasi, Nr 172, Sect 3;
  • Magic Salon Mihai Bravu - Sos Mihai bravu nr 292, bloc 5, parter, Sect 3.

3.1.2. Servicii de infrumusetare Magic Oriunde.
Beneficiarul poate alege servicii de infrumusetare la orice adresa din Bucuresti sau Ilfov, prin intermediul Magic Oriunde.
Serviciile vor fi stabilite alaturi de un consultant Magic, iar in cazul in care serviciile Magic Oriunde solicitate de beneficiar sunt mai scumpe, acesta va achita online diferenta de pret. Daca serviciile dorite costa mai putin decat totalul alocat, beneficiarul are 2 optiuni : fie ii este returnata diferenta de bani in puncte de fidelitate, in contul de client (in acest caz, poate folosi punctele oricand doreste),  fie comanda produse din Magic Magazin.

3.1.3. Produse din Magic Magazin

Beneficiarul poate alege produse din Magic Magazin.
Consultantul Magic ii va oferi suport in alegerea celui mai potrivit cadou si ii va face Beneficiarului comanda.
Beneficiarul poate alege varianta gratuita de transport intr-una din locatiile Organizatorului prezentate in Art 3.1.1. sau varianta de expediere la adresa dorita, cu un cost de transport de 10 lei. Acest cost de transport va fi scazut din bugetul cadoului, in cazul alegerii acestei variante.

In cazul in care comanda va fi mai mica decat valoarea bugetului, diferenta de pret dintre buget si comanda, i se va aloca Beneficiarului in Contul de Fidelitate sub forma de puncte de fidelitate.
In cazul in care comanda va fi mai costisitoare decat valoarea Cadoului, beneficiarul va plati diferenta de bani fie ramburs, prin curier, in cazul in care va alege varianta de expediere prin curier, fie i se va genera un link de plata si va face plata cu cardul, in cazul in care acesta alege ridicarea dintr-o locatie a Organizatorului.

Plata cadoului de catre Utilizator se poate face doar cu cardul, din aplicatie.
Datele cardului vor fi completate doar prima oara in aplicatie, urmand sa ramana stocate, astfel incat, la urmatoarea tranzactie de orice fel din aplicatia Saloanele Magic, achizitia sa fie facuta  instant, fara a mai fi necesara completarea datelor cardului.

Compania SC Magic Smart Grup SRL stocheaza urmatoarele date personale ale clientului: Nume, Prenume, numar telefon, data nasterii si adresa de email. Toate acestea sunt stocate doar in contul personal al clientului si Compania le foloseste exclusiv prin acceptul si dorinta lui de a achizitiona Magic Cadou. Aceste informatii nu sunt folosite, sub nicio forma, cu alte scopuri.

Compania nu stocheaza direct nicio informatie cu privire la cardurile clientilor sai. 
Orice fel de plata este procesata de NETOPIA, o platforma dedicata procesarii platilor, si la orice tranzactie realizata de Clienti, acestora le este furnizat un token.

Art. 4 Durata
Perioada valabilitatii MAGIC CADOU  este nelimitata, incepand cu data de 26.10.2020.

Art. 8 – Alte Clauze

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pe durata existentei MAGIC CADOU,  fara o notificare prealabila. Varianta modificata va fi adusa la cunostinta clientilor prin afisare pe site-ul www.saloanelemagic.ro.
Pentru orice alte informatii sau nelamuriri puteti contacta Departamentul Marketing la adresa de e-mail: marketing@saloanelemagic.ro.
Prezentul Regulament  este pus gratuit la dispozitia clientilor la cererea acestora in salon.


ADMINISTRATOR,

Dragos Muller

 

Termeni si conditii Campanie Martie 2021
"La servicii de minim 150 lei primesti un KIT BOTANIKA GRATIS!"

 

Art 1. ORGANIZATORUL

 

Organizatorul este compania SC Magic Smart Grup SRL, cu sediul în Bucuresti, Str. Serg. Nutu Ion, nr.27, sector 5, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comerțului cu nr. J40/9408/2014, CIF RO33472999.

 

Art 2. Participanti
De aceasta campanie beneficiaza orice persoana cu aplicatia mobila Saloanele Magic instalata, cu domiciliul in Bucuresti si Ilfov, care achizitioneaza servicii de infrumusetare sau produse din salon de minim 150 lei din locatiile Organizatorului.

Art 3. Locatii

Campania este valabila doar in cadrul locatiilor Organizatorului: 

  • Magic Salon Berceni - Sos. Oltenitei, 140, Bucuresti, Sector 4;
  • Magic Salon Rahova - Sos Alexandriei, Nr 90, Bucuresti, Sector 5;
  • Magic Salon Pantelimon - Sos Pantelimon, Nr 91, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Dristor - Bvd Camil Ressu, Nr 8, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Militari - Bvd Iuliu Maniu, Nr 59, Bucuresti, Sector 6;
  • Magic Salon Otopeni - 23 August, Nr 1, Otopeni, Judetul Ilfov;
  • Magic Salon Drumul Taberei - Str Brasov, Nr 24, Bucuresti, Sector 6;
  • Magic Salon VictorieI - Sos Nicolae Titulescu, Nr 81-87, Bucuresti, Sector 1;
  • Magic Salon Titan - Bvd 1 Decembrie 1918,  Nr 41, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Baneasa - Bvd Aerogarii, Nr 2-8, Bucuresti, Sector 1;
  • Magic Salon Lacul Tei - Bvd Lacul Tei, Nr 121, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Vitan - Calea Vitan, Nr. 8A, Bucuresti, Sector 3;
  • Magic Salon Diham - Blvd Basarabia, Nr 55, Bucuresti, Sector 2;
  • Magic Salon Dorobanti - Sos Stefan Cel Mare, Nr 1, Sect 1;
  • Magic Salon Calea Calarasi - Calea Calarasi, Nr 172, Sect 3;
  • Magic Salon Mihai Bravu - Sos Mihai bravu nr 292, bloc 5, parter, Sect 3;
  • Magic Salon Crangasi – Calea Crangasi, nr.29, Sect 6.

Art 4. Campanie

Campania se adreseaza exclusiv persoanelor prevazute in articolul 2.
In perioada alocata campaniei, participantii se pot inscrie prin parcurgerea urmatorilor pasi:
Participantul trebuie sa isi efectueze servicii de minim 150 lei intr-una din locatiile Organizatorului. Bonul trebuie sa depaseasca suma de 150 lei si poate fi compus din servicii + produse aflate la vanzare in salon.
Participantul trebuie sa aiba instalata aplicatia mobila Saloanele Magic  si sa acceseze sectiunea oferte, mai exact oferta "La servicii sau produse de minim 150 lei primesti un KIT BOTANIKA GRATUIT!", si sa se inregistreze cu numarul de tranzactie oferit de receptia salonului.

Clientul poate achita cu puncte de fidelitate, numai daca valoarea totala a bonului depaseste 150 lei - exemplu - are un bon de 170 lei, si are in cont 50 de puncte de fidelitate - in cazul asta poate folosi doar 20 de puncte maxim.
Campania nu se cumuleaza cu alte oferte aflate in valabilitate in salon. Asta inseamna ca, in cazul in care un client doreste sa achite cu puncte de fidelitate, atunci nu poate beneficia de aceasta oferta.
Oferta este disponibila in limita stocului disponibil, toata luna Martie 2021.

Art. 5 DURATA

Perioada de inscriere: 01 - 30 Aprilie 2021 (inclusiv).

Art. 6 – ALTE CLAUZE

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pe durata existentei programului campaniei "La servicii sau produse de minim 150 lei primesti un KIT BOTANIKA GRATUIT!",  fara o notificare prealabila. Varianta modificata va fi adusa la cunostinta clientilor prin afisare pe site-ul www.saloanelemagic.ro/juridic.
Pentru orice alte informatii sau nelamuriri puteti contacta Departamentul Marketing la adresa de e-mail: marketing@saloanelemagic.ro.

 

ADMINISTRATOR,
Dragos Muller