Blog


 

Magic investeste in oameni! Totul despre cursul "Tehnici Esentiale de Comunicare"

22.04.2019
Faptul ca suntem unul dintre cele mai mari lanturi de saloane din Bucuresti, cu 12 locatii, si cu peste 400 de angajati, nu este un lucru nou pentru voi, clientii nostri.
Ceea ce nu stiti si face deja parte din planurile noastre de viitor este ca dorim sa ne extindem si la nivel national, prin vanzarea francizelor Saloanele Magic.

Implicarea noastra in aceasta industrie si toti pasii pe care i-am facut de-a lungul timpului, sunt elemente reflectate si in sustinerea personalului nostru, din toate punctele de vedere, oferindu-le periodic traininguri de dezvoltare profesionala si personala.
In permanenta am avut suportul trainerilor interni: Raluca Balan (Trainer Coafor), Emilia Oglinda (Trainer Cosmetica & Make-Up), Roxana Piti (Trainer Manichiura), care au oferit angajatilor nostri traininguri de-a lungul celor 12 ani de activitate.
De asemenea, in locatia din Drumul Taberei detinem si o Academie de Frumusete, unde trainerii nostri isi pun in practica magia!
Acesti adevarati magicieni de beauty sunt prezenti, zi de zi in salon, pentru a dezvolta creativitatea angajatilor si, bineinteles, pentru a le arata noile tehnici de lucru si ultimele tendinte din domeniu!

Structura Organizatorica a Saloanelor Magic are la baza o schema corporate bine gandita, pentru o buna functionare a intregului concept.
In cadrul saloanelor noastre, se regasesc atat cei care transforma visele de beauty ale clientilor, in realitate (hair-stylistii, manichiuristii si cosmeticienii), cat si cei care se ocupa de buna functionare a tuturor activitatilor ce se desfasoara de-a lungul zilei in salon (Junior Manageri, Manageri de Tura si un Manager de Salon).
Pe langa colegii din salon, avem si un sediu central, unde se regasesc toti cei care sustin brandul Saloanele Magic din "umbra", si anume, departamentele: Marketing, IT, Contabilitate, HR, Financiar, BI, Gestiune etc.

Pentru ca suntem extrem de transparenti si ne mandrim cu fiecare proiect pe care il desfasuram, vom incepe sa impartasim cu voi informatii despe trainingurile pe care le oferim angajatilor nostri si vom incepe cu acest curs, intitulat "Tehnici esentiale de comunicare".
Acesta a fost destinat colegilor din salon, dorind sa le dezvoltam abilitatile de comunicare, pentru o interactiune ireprosabila cu cei care trec pragul saloanelor noastre.

Acest training a fost sustinut de catre Oana Lungu, Formator Avizat de catre Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei Nationale.
Oana are in spate o experienta vasta de management, asadar vine cu un know-how extraordinar!
La ora actuala are 920 de cursanti, pe diferite traininguri de perfectionare:
-Curs de inductie pentru agentii de vanzari;
-Curs de Inspector Resurse Umane;
-Curs Managementul Timpului;
-Curs Tehnici Esentiale in Comunicarea cu Clientul;
-Curs Tehnici Avansate de vanzari;
-Curs Metoda APICA (vanzari);
-Curs Managentul si Organizarea Firmei;
-Curs TOT – Train the trainers.

I-am luat si un interviu, pentru a va arata si voua  o parte din pasiunea si implicarea ei in acest domeniu educational:

"Iubesc oamenii si tot ceea ce ma inconjoara. Apreciez valoarea fiecarui om si sunt bucuroasa atunci când contribui cu putin sau mult la dezvoltarea fiecarui om pe care il intalnesc.
Sunt motivata de rezultatele pe care le am si le pot avea mai departe. Sunt recunoscatoare multor oameni care au contribuit la ceea ce sunt astazi. Sunt entuziasmata ca exist, gândesc, contribui si simt. Secretul meu a fost actiunea si încapatânarea si de-a lungul vietii, am învatat multe alte secrete. Secretele sunt simple, atât de simple, încât de multe ori am fost fascinata:... cum de n-am vazut pâna acum? Am obiective îndraznete si cred ca totul e posibil

Imi aduce satisfactii enorme si imi doresc sa contribui la dezvoltarea tuturor persoanelor care intra in sala, politica mea profesionala este aceea ca pe langa informatiile pe care le asimileaza cursantii, sa ramana cu o atitudine pozitiva, motivati ca ei reprezinta compania, mandri ca fac parte din echipa si ca au o contribuitie zilnica la dezvoltarea companiei, dar si a lor personala.

Aud adesea de la clientii mei, indeosebi cu aspiratii inalte, o fraza pe care aproape toti antrenorii/ coachii, consilierii o cunosc: <<M-am pregatit, am invatat, dar am picat pentru ca am avut emotii>>. Multi apeleaza la ajutor cu obiectivul explicit de a invata vreo tehnica-minune care sa-i elibereze de acele emotii care ii impiedica spre succes.
Unii sunt dezamagiti ca nu le "servesc rapid" cateva tehnici acreditate de autocontrol. Eu nu cred in ele, daca ar fi atat de eficace nu am mai vedea sportivi mari clacand emotional (cu toata armata de medici, psihologi, maseuri care ii pregatesc si insotesc) si care indubitabil ar trebui sa functioneze ca niste ceasuri elvetiene!
Cei care au rabdare sa parcurga un proces de auto-cunoastere mai profunda si sa experimenteze efectiv solutii diferite pana cand gasesc acele solutii care li se potrivesc obtin rezultate remarcabile.

Proiectul Magic este cea mai noua provocare, fiind cel mai nou proiect de formare profesionala pentru cel mare lant de saloane de infrumusetare din Capitala, avand 12 locatii diferite.

Satisfactia imensa a fost sa constat dupa prima zi de curs o dorinta imensa a cursantelor pentru a acumula informatia, dorinta de dezvoltare personala, atutudinea pozitiva pe tot parcursul programului de formare, interactiunea intensa a acestora precum si implicarea lor in activitatile propuse.

Ma simt onorata ca pot fi prezenta si pot contribui la dezvoltarea si evolutia acestei companii!"


Colegii nostri au indragit acest training si s-au aratat foarte incantati de tot ceea ce au invatat!

Asteptam cu nerabdare sa ii suprindem cu multe alte surprize!